Taas ei ole muuta tullut tehtyä kuin ostettua vähän tarvikkeita. Pitäisi tehdä pari synttärikorttia ja  pari äitienpäiväkorttia. Toivottavasti saan ne tehtyä.
Pääsiäisen aikana ollaan menossa "maalle" ja sinne ajattelin raahata mukaan korunosia ja helmiä. Jos saisi vaikka väkerrettyä jotain.

***********************

I've done nothing else but shopping stuff. I should do couple of birthday cards and Mother's Day cards too. I hope I have time and energy to do them.
We are going to go to my mom's on Easter and I'm planning to take my jewelry making stuff with me and try to do something.

Gorjuss Girl leimoja Funky Kitsistä / Gorjuss Girl stams from Funky Kits


Helmiä ja osia HelmiQsta / Beads and stuff from the HelmiQ

Paperilehtiö, Sakuran kynä, Cuttlebug kohokuviontilevy ja skräppipaperin säilytysloota Craft Havenista. Sen verran pitää sanoa kyseisestä kaupasta, että taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan sieltä mitään. Aivan megahidas toimitus ja lisäksi sähelsivät muutenkin oikein kunnolla. Pitää katsoa luottokorttitiedoista, että ovatko palauttaneet rahat puuttuvista tuotteista. /
Paperpad, Sakura pencil, Cuttlebug Embossing folder and 12x12 paper storage box from Craft Haven. I have to say that it's my first and last time to order from them. It took about a month to receive the stuff and they also messed up my order. I hope they have refunded the stuff they couldn't deliver.