Joulukorttien teko alkoi jo jonkin aikaa sitten. Teen kortteja myyntiin yhteen Anjalankoskella sijaitsevaan jouluputiikkiin, myyn suoraan sekä tietysti teen omat joulukortit. Jouluputiikkiin menevät kortit on jo valmiina ja nyt on aika tehdä muut kortit.

Tässäpä  iki-ihanalla Forever Friends leimasimella tehtyjä kortteja. Korteissa käytetty samaa leimasinta ja koristeena käytetty Forever Friends sarjan paperia sekä erilaisia ääriviivatarroja.
**************************
I started to make Christmas card awhile ago. My cards  are sold in a Christmas boutique in Anjalankoski.  I also sell cards directly and  make cards for personal use.  Cards for the Christmas boutique are finished so now I need to make other cards.

Here you can see cards that have been made with lovely Forever Friends stamp. I've used the same stamp again and again but used different background papers (from Forever Friends) and peel off stickers.

2006586.jpg

2006587.jpg

2006589.jpg