Tämän päivän joulukortti rupema on tuottanut tulosta ja tässä muutama kortti näytille.

Minulla on ollut nuo kaksi joulumaisema leimasinta jo useamman vuoden, ja  ne ovat olleet 
aika vähällä käytöllä, kun ne ovat olleet "hankalia käyttää".
Mutta eilen sain idean
Maijun blogista tehdä niistä yksiväriset kortit.
Itse olen lopputulokseen tyytyväinen.

Ja lopuksi joulukortti, jossa on käytetty aina suloista LOTVn nalle leimaa.

****************************************

I spent today making Christmas cards and here is some of them.

I've had those two scenerey stamps for ages but have not used them due
they've been "hard to use".
Well yeasterday I visited
Maiju's blog and got an idea from there;
I made single colored cards.
I'm pleased with the outcome.

And last but not least a Christmas card made with a  lovely LOTV bear image.